Jumaat, 8 Oktober 2010

Khalifah Al Menyampah




Beberapa blog telah menulis tentang isu ini iaitu mengenai satu lagi portal berita antarabangsa Asia Sentinel yang telah mendedahkan perhubungan Anwar Ibrahim dengan pemimpin-pemimpin Yahudi dan juga Amerika Syarikat.

Penulis berpendapat bahawa isu ini perlu didokumenkan di dalam blog ini memandangkan isu ini sangat berat dan mendatangkan impak yang buruk dan negatif.

Laporan bertajuk Anwar Ibrahim and Bush Neocons telah menjelaskan tentang skandal kewangan dan salah guna kuasa sebuah organisasi yang dipengerusikan oleh Anwar Ibrahim iaitu Foundation for the Future (FFF). Organisasi tersebut telah dilaporkan sebagai 'operated in a "highly irregular manner". klik sini

Organisasi ini juga melibatkan rakan akrab Anwar Ibrahim, Paul Wolfowitz, celaka Yahudi yang merupakan mastermind kepada peperangan di Iraq dan pembunuhan ratus ribuan umat Islam di sana. (kawan-kawan rapat Anwar Ibrahim yang lain klik sini )

Satu lagi yang menarik tentang laporan tersebut ialah perlantikan Anwar Ibrahim sebagai pengerusi Foundation for the Future bukanlah kerana beliau berkelayakan atau pun dihormati tetapi hanya disebabkan oleh hubungan baik beliau dengan Paul Wolfowitz, celaka Yahudi yang penulis katakan tadi.

Anwar Ibrahim berkawan rapat dan terhutang budi kepada pemimpin Yahudi keparat yang sudah banyak dosanya kepada umat Islam...apakah kita tidak sedar lagi?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan